SEDIH SIKIT

Tahun ni member-member aku kebanyakkannye balik...moga dorang sume selamat pergi dan selamat balik disini..jangan lupe bawak hagah2 dari malaysia..huhu..aku sedih gak..tapi nak wat camne kan..takde rezeki aku nak balik taun ni..memang ati nak balik,memandangkan kepanasan mesir ni makin meningkat pulak..lagi la hati ni melonjak..huhu.tapi xpela..Ade jugak yg tanye aku pasal rendang raye tahun nie camne??yela..kalau aku balik sape nak wat rendang rembau..cehh..heheh..sebab dah janji dgn member lain..insyaAllah aku akan buat..sebab aku pon xbalik an..ape la yang aku merepek sangat ni..haha..mungkin tengah lapa sangat kot..menunggu kawan masak..hehe..esok lak aku nak exam/imtihan/periksa..doakan aku yang terbaik tuk esok ye..ok sayonara..assalamualaikum...

p/s:buat setakat ni,ni jela entri aku.insyaAllah akan ditambah dari semasa ke semasa...
mode:besok periksa...(i like imtihan)

0 comments:

Post a Comment